Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

Msp:are

Av Taruto - 27 oktober 2013 12:54

Hej!♥

Här är lite  bra att veta saker om mig:

Msp konto=Kiara♥♥♥

Insta=na_no_da

Level på msp=9

Stil=Kawaii, japansk

Favoritland=Japan och Sverige

Favorit artist= Yohio

musik: Söt, japanskt

favoritserie= My little pony och Tokyo mew mew!

Extra gubbe(Msp)= Taruto

Det var lite svar om mig^^ Frästen så syftar jag på japan på denna blogg. Eftersom Kawaii är min stil så satsar jag på det! Har en tävling på msp också som heter "frågesport!" har inga bilder på daorn så använder mobilen då!  

Jag vet visade denna bilden på Yohio i förra inlägget. Men jag gillar honom såå mkt! Just det har facebook också! Men säger inte vad jag heter där eftersom det är mitt riktiga namn och efternamn där! Om man säger så här:

Bero på nått helt annat så tjatar/pratar jag JÄTTEMYCKET irl. Det vet dem som känner mig! På sommarlovet så pluggade jag om japan så..jag vet ganska mkt om japan^^Och om jag pratar om nån så tar jag deras serienamn^^(Har en egen serie där alla figurer i serien är baserad på ngn irl!) Där min figur heter Taruto! Och om ni undrar ifall jag kan sjunga, svar: ja. Om andra tycker om det, svar: Ingen har hört mig sjunga förutom en som heter Kira i klassen!(Serienamn  ) Fas han lyssna inte! Sån tur jag hade! För om ngn skulle höra mig sjunga skulle jag bli helt stum! Typ en LITEN stund! Jag skulle bli jätte generad ju! Fast ännu mer generad blir jag ju om jag är kär och är nära den. konstigt nog så känner jag ingenting och kan ej kontrolera mig själv! Lite jag vet om kärlek frästen:

Man blir så varm och skäms lite om man RÅKAR göra något fel framför den. Pinsamt enigt mig! Även om man inte märker det hela tiden så tänker man ofta på den speciella personen. Man vet inte vad man ska göra! Man råkar försäga sig till och med ibland! Fast man har även svårt att hänga med. Jag blir iallafall lite känsligare för saker. Men man mår ändå bra av det ändå. Jag har varit kär flera gånger om^^Jag kan nog kanske säga ordningen ända sen dagis(i serienamn!):

Dagis: Jake

Förskolan: Nikail, Kira

1: an: Kira

2:an En som inte går i vår klass länre, Kira, Kisshu/Kish

3:an :Kish/Kisshu, Kira, Kish/Kisshu

4:an: Kira, Kish/Kisshu, Kira, Kish/Kisshu

5.an: Kish/Kisshu

Ni ser att det gått en bergochdalbana mellan Kish och Kira! Fast än så länge är det ju Kish jag är kär i som min serie figur, Taruto   Fast jag gillar bara Kira som vän( Bråkar med han i skolan ofta= Kul!) Vad mkt jag skrivit hihi! Jag kan la ta dagens låt då:

Dagens låt:

Det var det! Hejdå då!

//Taruto♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Taruto - 22 november 2013 13:31

Hejsan! Jag vet att jag inte bloggar så mycket längre och jag tror jag måste skärpa mig!   Men jag tror att jag nämnt det förrut: -Jag har skola och så också! Så jag sitter inte framför datorn hela dagarna! Jag har ju instagram och kik. Så ba...

Av Taruto - 19 november 2013 19:10

Hej hej!   Nu var det längesen som jag blogga. Har inte tid. Himla läxor och skolan! Inte arg på skolan då men betyder inte att jag gillar den. Eller hur? Men nu har jag tänkt att det här ska bli ett långt inlägg. Jag har börjat gilla creepypasta( ...

Av Taruto - 4 november 2013 17:07

Hej! Skriver på mobilen och vill bara säga att jag är hungrig och vi ska äta brie ost och salami samt tomat på! ...

Av Taruto - 4 november 2013 15:05

Tja, Är med Kish och Momoka  Vad jag har och göra nu: 1.Vara på datorn 2. Bli hungrig 3. Hålla på med telefonen 4. Bli hungrig 5. Msp 6. Äta 7. Sova Har inget att göra!  Så vad ska man göra??? Okej jag vet ska nog byta namn på Momok...

Av Taruto - 3 november 2013 19:49

Har såå långtråkigt! imorgon ska jag kanske till bibleoteket. YES! Höstlovet är slut imorgon^^ Jag hade bara kul onsdag till torsdag när jag sov över hos mormor och morfar och lite i början av halloween rundan i torsdags. En bra sak är att idag har j...

Presentation

Hej! Det här är en blogg om mig, hihi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards