Direktlänk till inlägg 19 november 2013

Ursäkta (^_^;>

Av Taruto - 19 november 2013 19:10

Hej hej!  

Nu var det längesen som jag blogga. Har inte tid. Himla läxor och skolan! Inte arg på skolan då men betyder inte att jag gillar den. Eller hur? Men nu har jag tänkt att det här ska bli ett långt inlägg. Jag har börjat gilla creepypasta( I tecknat förstås) Ni kan söka på google. Orkar inte lägga upp en bild  Men jag gillar ju MLP jätte mycket. MEN INTE Pinkie pie. Eller Pinkamena Diane Pie som hon kallades "Förr". Jo det är så att hon är en himla mördare! Hon mördar ponys för att göra cupcakes! Videon heter så om ni undrar. Även Rainbow dash är en creepypasta! Buhu! Hon har Rainbow factory där man gör regnbågar  Jag vet att jag verkar korkad nu eftersom jag påstår att PP(Pinkie pie) och RD(Rainbow Dash) är mördare. Och ja det är dem.

Pinkie Pie= Ja hur ska man säga det. Av alla varelser i Pony ville och så gör hon cupcakes. Dem får en plågsam död. Usch! 

Moral: Pinkie is always scary!

Rainbow Dash= Jag fattar inte! Av alla ponys! Varför väljer dem RD!? Hon är inte läskig! Men hur som helst jag tycker det är helt KOCKO  Men hon ska föreställa en mördare på Rainbow factory där alla regnbågar görs. Av ponyerna där det ska föreställa att RD bestämmer över dem. Nä men låten är iallafall bra...

Moral: RD är inte farlig!

Det var lite mlp nyheter(För mig) Idag lärde jag mig en sak: Jag dansar lite sämre än jag tror. Idag dansa jag till musik. Många stirrade. Okej jag dansar fånigt. Men är liksom min grej   Jag vet att jag skulle göra ett långt inlägg men ooooooooooooorkar inte! Så nu får ni några låtar.

Några låtar:


//Taruto♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Taruto - 22 november 2013 13:31

Hejsan! Jag vet att jag inte bloggar så mycket längre och jag tror jag måste skärpa mig!   Men jag tror att jag nämnt det förrut: -Jag har skola och så också! Så jag sitter inte framför datorn hela dagarna! Jag har ju instagram och kik. Så ba...

Av Taruto - 4 november 2013 17:07

Hej! Skriver på mobilen och vill bara säga att jag är hungrig och vi ska äta brie ost och salami samt tomat på! ...

Av Taruto - 4 november 2013 15:05

Tja, Är med Kish och Momoka  Vad jag har och göra nu: 1.Vara på datorn 2. Bli hungrig 3. Hålla på med telefonen 4. Bli hungrig 5. Msp 6. Äta 7. Sova Har inget att göra!  Så vad ska man göra??? Okej jag vet ska nog byta namn på Momok...

Av Taruto - 3 november 2013 19:49

Har såå långtråkigt! imorgon ska jag kanske till bibleoteket. YES! Höstlovet är slut imorgon^^ Jag hade bara kul onsdag till torsdag när jag sov över hos mormor och morfar och lite i början av halloween rundan i torsdags. En bra sak är att idag har j...

Av Taruto - 1 november 2013 18:42


Måste bara visa! När jag skulle kommentera Alexh33's blogg fick jag se denna säkerhets kod: ...

Presentation

Hej! Det här är en blogg om mig, hihi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards