Direktlänk till inlägg 29 oktober 2013

Tja 0,0

Av Taruto - 29 oktober 2013 18:23

Hej!

Även om det är höstlov så har jag inte direkt det positiva humöret. Många kan inte va p.g.a att dem är borta, elr inte kan helt enkelt. Lite tråkigt. Men, men inget att oroa sig över när det blir skola nästa vecka. Idag skaffade jag engelska msp. Fick en vän. Hon är snäll. 

Svenska msp: Kiara♥♥♥

Engelska msp: Taruto Huang

Frästen på torsdag är det halloween! Jag kommer hem från min mormor och morfar då. Beroende på tiden jag kommer hem så kanske jag kan gå min livs första halloween runda med min bästis Momoka (serienamn)

Jag har inte så mycket mer att säga. Jo! Vill ha fler frågor som jag kan svara på! Kanske lite högre besök statisk. Om ni vill nått kan ni säga till på msp elr här!

Dagens låt!

//Taruto♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Taruto - 22 november 2013 13:31

Hejsan! Jag vet att jag inte bloggar så mycket längre och jag tror jag måste skärpa mig!   Men jag tror att jag nämnt det förrut: -Jag har skola och så också! Så jag sitter inte framför datorn hela dagarna! Jag har ju instagram och kik. Så ba...

Av Taruto - 19 november 2013 19:10

Hej hej!   Nu var det längesen som jag blogga. Har inte tid. Himla läxor och skolan! Inte arg på skolan då men betyder inte att jag gillar den. Eller hur? Men nu har jag tänkt att det här ska bli ett långt inlägg. Jag har börjat gilla creepypasta( ...

Av Taruto - 4 november 2013 17:07

Hej! Skriver på mobilen och vill bara säga att jag är hungrig och vi ska äta brie ost och salami samt tomat på! ...

Av Taruto - 4 november 2013 15:05

Tja, Är med Kish och Momoka  Vad jag har och göra nu: 1.Vara på datorn 2. Bli hungrig 3. Hålla på med telefonen 4. Bli hungrig 5. Msp 6. Äta 7. Sova Har inget att göra!  Så vad ska man göra??? Okej jag vet ska nog byta namn på Momok...

Av Taruto - 3 november 2013 19:49

Har såå långtråkigt! imorgon ska jag kanske till bibleoteket. YES! Höstlovet är slut imorgon^^ Jag hade bara kul onsdag till torsdag när jag sov över hos mormor och morfar och lite i början av halloween rundan i torsdags. En bra sak är att idag har j...

Presentation

Hej! Det här är en blogg om mig, hihi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards