Alla inlägg den 1 november 2013

Av Taruto - 1 november 2013 18:42

Måste bara visa! När jag skulle kommentera Alexh33's blogg fick jag se denna säkerhets kod:

Av Taruto - 1 november 2013 18:19

Nästa år kanske jag ska planera lite mer inför halloween. Gick ju bra och så men var stelfrusen och hade mycket och tänka på. Jag gick med Momoka och några andra. Och vi fick en hel del godis på den lilla stunden jag fick vara med. Men eftersom dem skulle fortsätta så fick jag 20;-(Vi skulle egentligen dela på den) Men jag fick den iallafall. Och mit godis fick jag behålla. Arnars skulle vi delat upp det. Men igår hade jag sovit över med min syster hos vår mormor och morfar. Då var vi på second hand(Mormor jobbar där ibland) Och jag letade såklart efter japanska saker. Fast det ända jag hitta var tjocka manga serie böcker. Väldigt nöjd eftersom dem var jätte billiga! Det fanns 9 fast den nionde blev jag inte intresserad av. Så jag tog dem andra 8 st. Dem var väldigt billiga och alla sammanlagt kostade 40;- eftersom dem kostade 5;-/st! Jättebilligt. Där är roliga serier och översättning och fakta och sånt! Jätteglad över det! Så höstlovet var ganska kul ändå. Idag har jag även pratat med Kira(I chatt) Och jag har haft kompi´sar här också. Det var typ det..

Dagens låt!:

Hejdå!

//Taruto♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Det här är en blogg om mig, hihi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards